fredag den 2. september 2011

lyserød-lørdag.dk

Er en side der fylder rigtig meget for mig for tiden.
For når nu, jeg alligevel 'bare' går herhjemme, kan jeg ligeså godt bruge tiden på noget fornuftigt.
Så nu har jeg besluttet mig for, at hjælpe andre.
Allerede tilbage i marts, så jeg en fantastisk mulighed for dette projekt, da jeg første gang blev gjort bekendt med, at jeg rent faktisk kunne komme til at blive hjælper for kræftens bekæmpelses projekt 'Lyserød Lørdag' - og nu er det en realitet!
Vi har fået lavet en arbejdsgruppe, har fået planlagt en masse aktiviteter, fået fat i over 20 medhjælpere - Og nu skal der bare laves noget!
Sponsorerne vælter heldigvis ind - Selvom vi altid kan bruge flere.

Og for pokker hvor jeg håber, det bliver en succes! Der er virkelig lagt meget tid og mange kræfter i det og hvor ville det være fedt, hvis det kunne lykkes os, at samle de 10.000 kroner ind der er målet.

Jeg håber lokalbefolkningen vil bakke op om projektet, så vi kan være med til, at give en forfærdelig masse penge til et godt formål!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar