mandag den 29. august 2011

Farlig Pirat søger skude..

.. Eller skole.. Eller børnehave.. Og så farlig er jeg heller ikke..
Men det ender jeg da med at udvikle mig til, hvis der ikke snart kommer noget jobrelateret ind af døren til mig.
Jeg vil have noget at lave - Have noget at stå op til - Og ikke mindst ud af a-kasse, fagforenings systemet.. Og ind og tjene nogle rigtige penge.

Hvor er det helt ærligt, bare bittert, at man gerne VIL arbejde, men bare ikke KAN få noget arbejde!
Jeg synes ellers jeg gør hvad jeg kan. Søger alt der er slået op - og alt det der ikke er.. Af en eller anden grund, kommer jeg bare aldrig videre.
Min ansøgning er godkendt, af både fagpersoner, familie og folk jeg ikke kender (som derfor ikke bør være farvet af mig, omkring deres holdning til den) alligevel er der bare stilstand.

Nu har jeg prøvet noget nyt. Har taget en chance- Lavet lidt om hist og her, gjort den en del mindre faglig og mere humoristisk - Så må vi se, om de kan bruge en farlig pirat et eller andet sted.. Wraaaa....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar